FAQ - Veelgestelde vraqen

1.    Cadeau ontwerpen

  1.1.            Bestand uploaden

  1.2.            Ontwerp bekijken

  1.3.            Ontwerp opslaan

  1.4.            Ontwerpen afronden

2.    Bestellen en Betalen

3.    Bezorgen

  3.1. Verpakking en pakketinformatie

4.    Klachten en Retourneren

5.    Garantie

 

1.    Cadeau ontwerpen

1.1.        Bestand uploaden

Wat wordt er verstaan onder foto's?
Onder foto's verstaan wij gedetailleerde foto's (in kleur). Deze kunnen inderdaad niet gegraveerd worden. Alle andere afbeeldingen, illustraties, scan van een tekening of geschreven tekst in één kleur of grijstinten (met volledig witte achtergrond) kunnen wel gegraveerd worden. Voorbeelden hiervan kun je zien in de personalizer bij 'Ontwerp kiezen'.

Ik heb een afbeelding/logo geupload en op het product geplaatst. Nu is het product gedeeltelijk niet meer zichtbaar door de achtergrond van de upload, is dit erg?
Nee, het is niet erg als het product gedeeltelijk tot niet meer zichtbaar is door de witte achtergrond van je upload. Zo lang het logo of illustratie dat je gegraveerd wilt hebben binnen de aangegeven lijnen op het product blijft.

1.2.        Ontwerp bekijken

Wanneer ik mijn cadeau ontworpen heb en klik op 'Ontwerp bekijken' dan wordt deze anders weergegeven, welke weergave klopt?
Dat klopt. In 'Ontwerp bekijken' zit inderdaad een afwijking in scherpte en volledigheid, hieraan wordt gewerkt. Het ontwerp in de personalizer dat je op het gekozen product (binnen de lijnen) maakt geldt. Deze wordt scherp en een-op-een overgenomen.

1.3.        Ontwerp opslaan

Tijdens of na het ontwerpen heb ik mezelf ingelogd/geregistreerd. Nu krijg ik een melding dat ik de browser moet vernieuwen (refresh your browser) waarna mijn ontwerp weg is.
Dit kan voorkomen worden door je eerst in te loggen, daarna te ontwerpen en je ontwerp op te slaan. Toch al begonnen met ontwerpen en wil je het ontwerp opslaan? Leg het product dan eerst in de winkelwagen, open het opnieuw en probeer dan op te slaan.

Ik wil hetzelfde ontwerp op een ander soort cadeau plaatsen.
Helaas kan het ontwerp niet identiek overgenomen worden doordat ieder cadeau verschillende afmetingen heeft. Je kunt wel jouw opgeslagen ontwerp op hetzelfde product opnieuw openen/gebruiken.

 

2.    Bestellen en Betalen

Voor vragen over betaalmogelijkheden verwijzen wij je graag naar onze gedetailleerde pagina: Verzenden & betalen.

Hoe gebruik ik een kortingscode, cadeaubon?
Je kunt jouw kortingscode of cadeauboncode invullen in je winkelwagen in het veld onder 'WAARDEBONNEN'. Vul de code in en klik op 'Oké'. Het bedrag van jouw bestelling wordt dan automatisch aangepast. Je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken.

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Waarom krijg ik geen orderbevestiging of betaalbevestiging?
Controleer allereerst je ongewenste e-mail, daarna of je het juiste e-mailadres hebt ingevuld door in te loggen in je account. Heb je niets ontvangen en klopt je e-mailadres? Neem a.u.b contact met ons op dan sturen wij je opnieuw een bevestiging van je bestelling en/of betaling.

In mijn bestelling/account staat bij een order 'default' wat is dat?
Dat wil niets zeggen. Doordat wij geen kleuren kunnen graveren, en jij dus ook geen kleur kunt kiezen, staat er het woordje 'default'. 

 

3.    Bezorgen

Voor vragen over verzendtermijn en verzendkosten verwijzen wij je graag naar onze pagina: Verzenden & betalen.

Ik wil een datum kiezen voor het afleveren van mijn pakket maar dit lukt niet.
Heb je een huisnummer ingevuld? Zo ja, dan kan het te maken hebben met de browser die je gebruikt. Zet a.u.b. de gewenste afleverdatum in het opmerkingenvlak ‘Stuur bericht’. Wil je jouw pakket met spoed geleverd hebben (binnen 1 tot 2 werkdagen)? Klik dan altijd spoed aan.

Ik ben niet vaak thuis, kan ik mijn cadeau verzenden naar een afhaalpunt?
Ja, dat kan! In de winkelwagen kun je ervoor kiezen om het pakket af te leveren bij een pakketpunt. Vul hiervoor eerst je adresgegevens + huisnummer in, dan worden de pakketpunten bij jou in de buurt weergegeven. Je ontvangt een mail wanneer je jouw cadeau kunt ophalen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Hoe kan ik mijn afleveradres inzien of wijzigen?
Jouw bestelling wordt afgeleverd op het adres dat je hebt opgegeven, controleer je adresgegevens altijd zorgvuldig. Je kunt deze nog altijd controleren door in te loggen in jouw persoonlijk account. Foutief adres? Neem z.s.m. contact met ons op, wij kunnen het nog aanpassen totdat het pakketje is overgedragen aan PostNL. Daarna zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Dit geldt ook wanneer een levering opnieuw verzonden moet worden doordat het pakket bijv. niet is opgehaald op het postkantoor of geweigerd door de ontvanger en wederom bij ons geretourneerd is.

Hoe kan ik zien of mijn product in productie of onderweg is?
Je krijgt bericht wanneer je bestelling bevestigd en betaald is. Wanneer jouw bestelling klaar is krijg je een mail wanneer wij het overgedragen hebben aan PostNL. Hierin bevindt zich een track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen. Mocht je een van deze mails missen? Dan kun je in je persoonlijke account kijken voor de status van jouw cadeau of contact met ons opnemen.

 

3.1.        Verpakking en pakketinformatie

Is mijn bestelling pakketpost of brievenbuspost?
Per e-mail ontvang je de informatie of jouw cadeau als pakket of brievenbuspost verzonden wordt en de bijbehorende 'track & trace'. Bij brievenbuspost hoef je niet thuis te zijn en kan de bezorger jouw cadeau gewoon in de brievenbus doen, mits je hem regelmatig leegt :). Bij pakketpost dient er iemand bij jou of bij jouw buren thuis te zijn om het pakket aan te nemen. Anders proberen ze het de dag erna nogmaals. Iedere keer wanneer de pakketbezorger bij jou aan de deur is geweest ontvang je een briefje met informatie in de brievenbus.

Is mijn cadeau verpakt in cadeauverpakking?
Jazeker! Wij versieren jouw cadeau met passende cadeauverpakking, zoals transparante folie met een strik of bijbehorende geschenkdoos. Daarnaast plaatsen wij je cadeau ook nog in een leuk versierde verzenddoos.

Wordt de factuur ook meegestuurd?
De factuur wordt alleen digitaal verstuurd en zit niet in de verzenddoos, zo kun je met een gerust hart het cadeau direct naar de gelukkige ontvanger sturen. Om zelf een pakket samen te stellen kun je kiezen uit meerdere opties om jouw cadeau compleet te maken: zoals geschenkverpakkingen en extra's en wijn of champagneflessen.

 

4.    Klachten en Retourneren

Voor vragen over klachten en het retourneren van jouw pakket, verwijzen wij je graag naar onze gedetailleerde pagina: Klachten en Retourneren.

 

5.    Garantie

Voor vragen over Garantie verwijzen wij je graag naar onze gedetailleerde pagina: Garantie.

 

Staat jouw vraag er niet tussen of is er iets niet duidelijk? Wij helpen je graag! Bel ons, stuur een mail naar info@personalsurprise.nl of vul het contactformulier in.

 

Met vriendelijke groet,

  

Team PersonalSurprise